POLITICA DE LIVRARE ȘI RETUR

Magazinul online PALIBO este administrat de către S.C. PALIBO CREME S.R.L., persoană juridica română, cu sediul social în sat Ciurea, Comuna Ciurea, Tarlaua 48, Construcția C1, imobil cu nr. cadastral 1952, înregistrat la Oficiul Registrul Comerțului J22/945/2017, cod de înregistrare fiscală RO 37406980, capital social 200 lei.

Comenzi online

Comenzile se vor plasa de către utilizatori prin intermediul platformei. Fiecare comandă plasată trebuie să primească o confirmare din partea noastră. Confirmarea se va transmite prin e-mail, sms și/sau telefonic.

Comenzile se pot plasa cu minim 24 de ore înainte de livrare. Pentru comenzile personalizate de tort sau alte produse, comanda se plasează cu minim 72 de ore înainte.

Prețurile listate pentru produsele noastre reprezintă prețul la momentul includerii în listă. Prețurile de pe platformă pot suferi modificări. Acestea includ taxele relevante de vânzare, sunt exprimate în RON și au TVA inclus.

Costul comenzii va fi afișat în momentul plasării acesteia pe platformă. În cazul torturilor, prețul este doar pentru un kilogram de produs, cu titlu de avans. Detaliile cu privire la diferența de plată pentru comenzile de tort și referitoare la costurile livrării (acolo unde este cazul) vor fi comunicate ulterior, la cofirmarea comenzii. Diferența de plată se poate achita fie la ridicarea/livrarea comenzii, numerar sau card, fie printr-un link de plată trimis pe adresa de e-mail sau prin SMS clientului.

Comenzile sunt procesate în cel mai scurt timp după plasarea acestora, în intervalul Luni – Duminică 06:00-18:00. În cazul comenzilor plasate în afara orelor de program, acestea vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

Livrarea se face în condiții sigure și conforme de către echipa Cofetăriei Palibo, pe traseul prestabilit, în orașul Iași și în împrejurimi, respectând datele de livrare comunicate pe site.

Livrările se efectuează zilnic, în intervalul orar 12:00-20:00. Pe site se va bifa un interval de o oră (ex. 12:00-13:00).

De cele mai multe ori, livrarea nu se va programa la o oră fixă. Din pricina traficului și în funcție de numărul de livrări, nu putem promite că vom ajunge exact la timp, însă promitem să ne încadrăm într-un interval orar de o oră sau două stabilite de comun acord. În cazul în care se dorește intrarea în posesia comenzii la o oră fixă, recomandăm ridicarea acesteia dintr-o Cofetărie Palibo.

Costul Livrării

Livrarea la domiciliu este gratuită doar pe raza orașului Iași pentru comenzile cu valoare minimă de 200 lei și plasate cu minim 24 de ore înainte. Pentru comenzile mai mici de 200 lei, costul livrării este de 18 lei în Iași. Pentru livrările în afara orașului Iași, se percepe un cost de 28 de lei (distanța de maxim 5 km de Iași). Pentru distanțe mai mari de 5 km de Iași, se percepe un cost de 4 lei/km.

În momentul livrării, clientul are obligația de a solicita livratorului bonul fiscal aferent comenzii plasate prin magazinul online.

În cazul în care o comandă nu poate fi livrată (destinatarul nu răspunde, adresa specificată în comandă nu este corectă etc.), veți fi contactat telefonic de către livrator. Dacă nu se poate contacta destinatarul prin nicio metodă, comanda se va lăsa spre ridicare din cea mai apropiată Cofetărie Palibo. În cazul în care clientul dorește din nou livrarea la adresă, acesta va achita taxa de transport de 18 lei.

Retur

Returul se face în momentul livrării produsului în următoarele situații:

Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site

În cazul în care produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta Palibo de pe site, clientul poate solicita returnarea acestuia fie pentru înlocuire, fie pentru rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se dorește înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, iar dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuit. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, unde este cazul, sunt suportate de către furnizor.

Produse ce au fost livrate greșit

În cazul în care s-au livrat alte produse decât cele solicitate, acest fapt va fi semnalat imediat, iar clientul va refuza primirea comenzii. Clientul are posibilitatea de a solicita returnarea acestora pentru înlocuire, iar dacă produsul comandat nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea acestuia cu un alt sortiment sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se dorește înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferența, iar dacă valoarea este mai mică, clientul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuit. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, unde este cazul, sunt suportate de către furnizor.

Returnarea banilor se va realiza prin transfer bancar în maxim 14 zile.

În cazul returnării, punctele bonus de pe platformă aferente comenzii se vor retrage automat din contul utilizatorului.

Anularea comenzii

Anularea comenzii se realizează în următoarele situații:

Comanda plasată pe site nu poate fi onorată de către producător, astfel se va face returul banilor în contul clientul în termen de 14 zile, cu înștiințarea acestuia în prealabil.

Clientul dorește anularea comenzii și înștiințiază producătorul printr-un răspuns în scris fie la email-ul de confirmare a comenzii primit în momentul plasării comenzii pe site, fie telefonic la 0758.95.95.95. Înregistrarea cererii de anulare a comenzii se realizează cu minim 24 de ore înaite de ora livrării, fiind urmată de rambursarea sumei aferente comenzii în maxim 14 zile de la cofirmarea anulării comenzii.

În cazul returnării, punctele bonus de pe platformă aferente comenzii se vor retrage automat din contul utilizatorului.

Pentru orice problemă întâmpinată sau nelămuriri, te rugăm să ne contactezi prin e-mail (comenzi@palibo.ro) sau telefonic (0758.95.95.95).